فرصت های شغلی در پیتار

 

 
مدیر محتوا و وب مستر

مهارت های مورد نیاز

متخصص خلاق محتوا یک فرد نوآور و کارآفرین است که به عنوان بخشی از تیم مارکتینگ و ارتباطات برای ارتقا و گسترش موارد آینده ساز در رسانه ها کار می کند. وظیفه او تولید محتوا با ایده هایی است که بتواند پیامی قوی ایجاد کند تا بتوان توجه اذهان را بدست آورد.

  • نوشتن مطالب برای : وب سایت، خبرنامه ها، مقالات، متن های تبلیغاتی، بروشور ها و سناریو ها
  • ارائه گزارش برای رویداد های سازمانی و دیگر رویداد ها برای انتشار در وب سایت و سایر رسانه ها
  • نگهداری و به روزرسانی مطالب وب سایت جهت ارائه اطلاعات مرتبط با برنامه ها و رویداد ها
  • شناسایی، اجرا و مدیریت محتوای خلاقانه

رزومه مورد نیاز

  • دارا بودن مدرک کارشناسی در یکی از رشته های مارکتینگ، روزنامه نگاری، ارتباطات چند رسانه ای، ارتباطات، رسانه های نوین و یا یکی از رشته های مرتبط
  • مهارت بالا در زمینه نوشتن ( جمع آوری اطلاعات، جمع بندی ، گزارش نویسی) برای وب و چاپ به صورت عملی و آکادمیک. نمونه کار نیاز است.
  • تجربه کاری در زمینه مارکتینگ، ارتباطات ، روابط عمومی یا فضاهای مشابه
  • توانایی کافی در به کار گیری قوانین طراحی خلاقانه در تولید محتوای درگیرکننده وب
  • دارا بودن اطلاعات کافی در زمینه HTML، CSS و تجربه کافی در استفاده از مجموعه نرم افزارهای Adobe ( مانند Photoshop، Dreamweaver، Illustrator و ... )
  • مهارت کار در سازمان و هم چنین توانایی کار در یک مجموعه تیم محور
  • توانایی کار در محیط های کاری چند گانه مانند چند وب سایت و پروژه های موازی کنار هم با توجه به جزییات، انعطاف پذیری در تشخیص و پیگیری اولویت ها و تحمل فشار کاری در زمان های نزدیک به پایان پروژه

 

مدیر فروش

مهارت های مورد نیاز

 

نیروی مورد علاقه ما فردی حرفه ای با تجربه کاری بالا و دانش کافی در زمینه فروش و خدمات مشتریان است. شما بایستی توانایی های لازم برای تفسیر شاخص های فروش را داشته و هدف محور باشید. ما توقع داریم که شما توانایی کار در یک محیط تیمی و ارائه توانایی های منحصر به فرد را داشته باشید.

در نهایت شما در این نقش بایستی توانایی همکاری با تیم برای ایجاد و حفظ یک رابطه خوب با مشتری ها و انجام امور تیم فروش را داشته باشید.

  • کشف و رفع مشکلات در امور سفارشات مشتریان، وضعیت حساب ها و مشکلات مرتبط
  • توانایی فراهم آوری داده ها و راهنمایی های لازم برای کمک تیم فروش
  • طراحی، ایجاد و بررسی شاخص های کارایی
  • مدیریت ابزارهای مدیریت فروش و گزارش دهی موارد مهم
  • ثبت ترند های فروش
  • ارتباط با مدیرفروش برای طراحی استراتژی های فروش مشخص
  • به روز بودن در مورد محصولات و ویژگی های آن ها و آگاه سازی تیم فروش از آن ها
  • بررسی به لحظه سفارش های مشتریان جهت اطمینان از ارائه خدمات خوب به مشتریان و تجربه کاربری مشتریان
  • ارائه پیشنهاد برای بهبود مراحل فروش

رزومه مورد نیاز

  • دارا بودن تجربه کاری به عنوان متخصص پشتیبانی فروش یا تجربه کاری در زمینه خدمات پس از فروش
  • مهارت و تجربه کار با سامانه های ERP و CRM
  • دارا بودن مهارت کار با مجموعه نرم افزارهای Microsoft Office ، به طور ویژه کار با نرم افزار Excel
  • درک عمیق از قوانین فروش و راهکارهای خدمات مشتریان
  • دارا بودن مهارت ارتباطی قوی
  • دارا بودن مهارت های تحلیلی و انجام چند امور همزمان (Multitasking)
  • دارا بودن مهارت در زمینه کارهای تیمی و انگیزشی
  • فارغ التحصیل کارشناسی یکی از رشته های مرتبط با مارکتینگ

 

مدیر دیجیتال مارکتینگ

مهارت های مورد نیاز

  • طراحی و توسعه استراتژی های فروش در جهت اهداف تعریف شده مجموعه
  • طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی وب سایت، SEO/SEM، پایگاه های داده مربوط به مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، شبکه های اجتماعی و تبلیغات بصری
  • طراحی، ساخت و اداره شبکه های اجتماعی
  • اندازه گیری و ارائه گزارش عملکرد تمامی کمپین های تبلیغات آنلاین و ارزیابی آن ها بر مبنای اهداف (تعیین و تعریف ROI و KPI)
  • تشخیص و شناسایی ترندها و مسائل شاخص حوزه کاری و بهینه سازی مخارج و عملکرد براساس آن ها
  • مسئولیت پذیری در قبال مدیریت برند و هویت سازمان
  • برگزاری و مدیریت جلسات طوفان فکری برای ایجاد استراتژی های رشد خلاقانه و جدید
  • طراحی، اجرا، و اندازه گیری آزمایش ها و تست های مورد نظر برای افزایش ترافیک
  • هماهنگی با تیم های داخلی برای ایجاد Landing Pages و بهبود تجربه کاربری UX
  • به کارگیری ابزارهای حرفه ای تحلیلی برای بهبود تجربه کاربری در تمامی کانال های ارتباطی با مشتری
  • مدیریت و بهینه کردن کمپین های افزایش مشتری (Lead Generation) و اندازه گیری نتایج
  • به دست آوردن نقاط حساس تبدیل فرصت به خرید و بهینه سازی آن ها
  • همکاری نزدیک با آژانس های طراحی و آگاهی از آخرین محصولات ارائه شده
  • ارزیابی تکنولوژی های نوظهور جهت استفاده از آن ها در زمان های لازم
  • برنامه ریزی، ساخت و اننتشار محتوا (فارسی و انگلیسی ) شامل شبکه های اجتماعی و پست های وبلاگی از طریق تحقیقات، مصاحبه ها و صحبت با اعضای تیم و شبکه همکاران

رزومه مورد نیاز

  • لیسانس/فوق لیسانس در زمینه مارکتینگ
  • لیسانس/فوق لیسانس در زمینه مارکتینگ
  • سابقه کاری مفید در زمینه مدیریت و رهبری SEO/SEM ، پایگاه های داده فروش، ایمیل مارکتینگ، شبکه های اجتماعی و تبلیغات شبکه های اجتماعی و کمپین های بصری
  • خلاقیت و تجربه در شناسایی جامعه هدف و ایجاد کمپین های تبلیغاتی که باعث ایجاد کنش، اطلاع رسانی و تشویق جامعه هدف می شود.
  • تجربه در طراحی Landing Page و گلوگاه های حضور کاربر
  • تجربه در انجام آزمایش های A/B و چند متغیره
  • تجربه کافی در زمینه ابزارهای تحلیلی وب ( Google Analytics، NetInsight، Omniture،Web Trends)
  • دانش کاری در زمینه نرم افزارهای تبلیغاتی (DART,Atlas)
  • تجربه در زمینه ایجاد و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی Google AdWords
  • آشنایی با زبان های برنامه نویسی HTML، CSS، و JavaScript
  • مهارت قوی در زمینه تحلیل و تفکر داده ای darta driven thinking
  • به روز بودن در زمینه آخرین اخبار و رویدادی های حوزه مربوطه
خانه ای که همیشه می خواستید بسازید!