سوالات متداول
کاربر گرامی؛ در این قسمت گزیده ای از متداول ترین سوالات کاربران به همراه پاسخ آنها آورده شده است ، که می تواند نیازهای شمارا بر طرف نمایید اگر چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی داشتید که در اینجا پاسخ داده نشده بود ، میتوانید از طریق پنل پرسش و پاسخ و یا تماس با واحد فروش سوال خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت نمایید.
حساب کاربری :
1- آیا امکان تغییر و ویرایش اطلاعات حساب کاربری من وجود دارد ؟
بله - تمامی کاربران می توانند پس از ایجاد یک حساب کاربری در هر زمان تا 48 ساعت قبل از ارسال سفارش ، با وارد کردن ایمیل و رمز عبور و وارد شدن به اکانت خود اطلاعات حساب خود را ویرایش کنند.
2- چگونه می توانم از وضعیت خرید های خود مطلع شوم ؟
شما می توانید بعد از ثبت سفارش با وارد شدن به حساب خود و از قسمت "تاریخچه سفارشات" و کلیک بر شکل " کاغذ و ذره بین " از تمامی جزییات خرید ، تایید وضعیت سفارش و وضعیت پرداخت خود با خبر شوید .
3- آیا برای خرید کردن باید عضو سایت پیتار شوم ؟
بله - برای خرید و ثبت سفارش باید در سایت ثبت نام کنید و از امکانات سایت از جمله ویرایش حساب کاربری ، وضعیت سفارش ، جزییات خرید ، لیست محصولات مورد علاقه (لیست آرزوها ) و ... بهرمند شوید .
4- آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را لغو و یا تغییر دهم ؟
بعد از ثبت نهایی سفارش در مرحله آخر فاکتور ، امکان لغو و یا تغییر سفارش از طریق حساب کاربری شخص وجود ندارد ولی در صورت نیاز ، مشتری می تواند با واحد فروش پیتار تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کند تا مورد بررسی قرار بگیرد .
خدمات ثبت و سفارشات :
1-آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم خرید کنم ؟
در 7 روز هفته و بطور 24 ساعته می توانید سفارش های خود را ثبت کنید و یک خرید هوشمندانه را تجربه کنید .
2- آیا بعد از ثبت سفارش برای اطمینان از ثبت و ارسال باید با پیتار تماس بگیرم ؟
خیر - بعد از ثبت نهایی سفارش ، اطلاعات خرید شما در سایت ثبت می شود و سریعا مورد بررسی قرار می گیرد پس نیازی به تماس نمیباشد.
3- چگونه از تایید شدن سفارش خود مطلع شوم ؟
اگر وجه سفارش خود را بصورت آنلاین پرداخت کرده باشید می توانید پس از 24 ساعت به حساب کاربری خود رجوع کرده و از تایید شدن سفارش خود مطمن شوید ، ولی در صورت پرداخت به روش کارت به کارت ویا واریز به حساب باید اطلاعات فیش پرداختی خود را از طریق وارد شدن به حساب کاربری خود و از پنل "ثبت فیش بانکی " ارسال فرمایید تا سفارش شما مورد تایید و در مرحله پردازش و ارسال قرار بگیرد.
4-آیا می توانم خرید های خود را تلفنی سفارش دهم ؟
خیر - به دلیل تسریع در امر پردازش و جلو گیری از بروز خطا در روش ثبت تلفنی ، سفارش فقط از طریق سایت فروشگاه پیتارامکان پذیر می باشد .
5- برای خرید نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر دارم ، چگونه می توانم از شما کمک بگیرم ؟
در سایت پیتار تمام اطلاعات مربوط به یک محصول ، نحوه پرداخت و ازسال ، گارانتی ، ارجاع کالا ، و ... توضیح داده شده است و همچنین می توانید از طریق پنل پرسش و پاسخ سوالات خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت کنید و اگر چنانچه ابهامی وجود داشت می توانید با واحد فروش تماس بگیرید .
پرداخت و تسویه :
1- آیا می توانم وجه سفارش خود را در محل تحویل پرداخت نمایم ؟
بله - این امکان وجود دارد.
2-آیا می توانم برای پرداخت وجه سفارش ،مبلغ آن را به صورت چک بدهم ؟
بله- در بخش حسابداری این امکان وجود دارد .
3- هزینه ارسال سفارشات چطور محاسبه و به چه شکلی اطلاع رسانی می شود ؟
تعرفه هزینه ارسال سفارشات بسته به نوع کالا ، تعداد کالا و مسافت تا مقصد متفاوت می باشد ، لذا تعرفه دقیقی نمی توان در نظر گرفت و می تواند هزینه نسبت به هر سفارش متغییر باشد.
در صورتی که تمایل به آگاهی از هزینه ارسال سفارشی داشته باشید می توانید در بخش " پرسش و پاسخ " مطرح ؛ و یا با واحد فروش پیتار تماس حاصل فرمایید و از هزینه دقیق مطلع شوید.
در ضمن جزییات ارسال های رایگان را می توانید در این بخش مطالعه فرمایید " شرایط حمل رایگان "
4- آیا قیمت های محصولات در پیتار ، نسبت به بازار ارزان تر است ؟
به طور کلی سیاست قیمت گذاری در پیتار مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به مصرف کننده می باشد ، قیمت های محصولات شرکتی بر اساس لیست قیمت مصوب شرکت تولید کننده بوده و اساسا با توجه به خدمات و تخفیفات و قیمت های رقابتی ، فروشگاه پیتار را بهترین گزینه برای یک خرید آسان و مطمن در تمام کشور تبدیل کرده است .
خدمات : پیتار
1- کالاهایی که نیاز به نصب دارد، مونتاژ آن بر عهده چه کسی است ؟
به طور کلی وظیفه نصب ویا هزینه آن بر عهده مشتری می باشد ، اما به منظور رفاه حال مشتریان و خدمات فروش پیتار ، کالاهایی که نیاز به نصب داشته باشند به صورت رایگان در زمان تحویل سفارش نصب می شوند که این خدمت ویژه شهر تهران می باشد .
2-روز و ساعت تحویل سفارش به چه شکل اطلاع رسانی می شود ؟
به طور کلی سفارشات ، قبل از تاریخ تحویل آنها از طرف پیتار جهت هماهنگی روز و ساعت تقریبی تحویل تماس گرفته می شود .
3-اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده بودم مغایرت داشت چکار بکنم ؟
تمام تلاش تیم پیتار بر ارسال دقیق و بدون کوچکترین مشکل و رضایت مشتریان گرامی می باشد ولی در صورت بروز چنین مشکلی سریعا با واحد فروش تماس بگیرید تا نسبت به رفع آن اقدام شود .
4-آیا امکان بازدید حضوری از محصولات سایت و یا دریافت حضوری سفارش از پیتار امکان دارد ؟
به دلیل ماهیت آنلاین کار پیتار چنین امکانی وجود ندارد و اگر چه تمام اطلاعات مربوط به محصولات و خرید به طور کامل شرح داده شده است وامکان یک خرید آگاهانه را فراهم آورده ایم