سوالات متداول

 

کاربر گرامی؛ در این قسمت گزیده ای از متداول ترین سوالات کاربران به همراه پاسخ آنها آورده شده است ، که می تواند نیازهای شمارا بر طرف نمایید اگر چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی داشتید که در اینجا پاسخ داده نشده بود ، میتوانید از طریق پنل پرسش و پاسخ و یا تماس با واحد فروش سوال خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت نمایید.

 

حساب کاربری :

 

1- آیا امکان تغییر و ویرایش اطلاعات حساب کاربری من وجود دارد ؟

بله - تمامی کاربران می توانند پس از ایجاد یک حساب کاربری در هر زمان تا 48 ساعت قبل از ارسال سفارش ، با وارد کردن ایمیل و رمز عبور و وارد شدن به اکانت خود اطلاعات حساب خود را ویرایش کنند. 

2- چگونه می توانم از وضعیت خرید های خود مطلع شوم ؟

شما می توانید بعد از ثبت سفارش با وارد شدن به حساب خود و از قسمت "تاریخچه سفارشات" و کلیک بر شکل " کاغذ و ذره بین " از تمامی جزییات خرید ، تایید وضعیت سفارش و وضعیت پرداخت خود با خبر شوید .

3- آیا برای خرید کردن باید عضو سایت پیتار  شوم ؟

بله - برای خرید و ثبت سفارش باید در سایت ثبت نام کنید و از امکانات سایت از جمله ویرایش حساب کاربری ، وضعیت سفارش ، جزییات خرید ، لیست محصولات مورد علاقه (لیست آرزوها ) و ... بهرمند شوید .

4- آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را لغو و یا تغییر دهم ؟

بعد از ثبت نهایی سفارش در مرحله آخر فاکتور ، امکان لغو و یا تغییر سفارش از طریق حساب کاربری شخص وجود ندارد ولی در صورت نیاز ، مشتری می تواند با واحد فروش پیتار  تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کند تا مورد بررسی قرار بگیرد .

 

خدمات ثبت و سفارشات :

1-آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم خرید کنم ؟

در 7 روز هفته و بطور 24 ساعته می توانید سفارش های خود را ثبت کنید و یک خرید هوشمندانه را تجربه کنید .

2- آیا بعد از ثبت سفارش برای اطمینان از ثبت و ارسال باید با پیتار تماس بگیرم ؟

خیر - بعد از ثبت نهایی سفارش ، اطلاعات خرید شما در سایت ثبت می شود و سریعا مورد بررسی قرار می گیرد پس نیازی به تماس نمیباشد.

3-  چگونه از تایید شدن سفارش خود مطلع شوم ؟

اگر وجه  سفارش خود را بصورت آنلاین پرداخت کرده باشید می توانید پس از 24 ساعت به حساب کاربری خود رجوع کرده و از تایید شدن سفارش خود مطمن شوید  ، ولی در صورت پرداخت به روش کارت به کارت ویا واریز به حساب باید اطلاعات فیش پرداختی خود را از طریق وارد شدن به حساب کاربری خود و از پنل "ثبت فیش بانکی " ارسال فرمایید تا سفارش شما مورد تایید و در مرحله پردازش و ارسال قرار بگیرد. 

4-آیا می توانم خرید های خود را تلفنی سفارش دهم ؟

خیر - به دلیل تسریع در امر پردازش و جلو گیری از بروز خطا در روش ثبت تلفنی ، سفارش فقط از طریق سایت فروشگاه پیتارامکان پذیر می باشد .

5- برای خرید نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر دارم ، چگونه می توانم از شما کمک بگیرم ؟

در سایت پیتار تمام اطلاعات مربوط به یک محصول ، نحوه پرداخت و ازسال  ، گارانتی ، ارجاع کالا ، و ... توضیح داده شده است و همچنین می توانید از طریق پنل پرسش و پاسخ سوالات خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت کنید و اگر چنانچه ابهامی وجود داشت می توانید با واحد فروش تماس بگیرید . 

 

 

پرداخت و تسویه :

1-  آیا می توانم وجه سفارش خود را در محل تحویل پرداخت نمایم ؟

بله - این امکان وجود دارد.

2-آیا می توانم برای پرداخت وجه سفارش ،مبلغ آن را به صورت چک بدهم ؟

بله- در بخش حسابداری این امکان وجود دارد .

3- هزینه ارسال سفارشات چطور محاسبه و به چه شکلی اطلاع رسانی می شود ؟

تعرفه هزینه ارسال سفارشات بسته به نوع کالا ، تعداد کالا و مسافت تا مقصد متفاوت می باشد ، لذا تعرفه دقیقی نمی توان در نظر گرفت و می تواند هزینه نسبت به هر سفارش متغییر باشد.

در صورتی که تمایل به آگاهی از هزینه ارسال سفارشی داشته باشید می توانید در بخش " پرسش و پاسخ " مطرح ؛ و یا با واحد فروش پیتار تماس حاصل فرمایید و از هزینه دقیق مطلع شوید.

در ضمن جزییات ارسال های رایگان را می توانید در این بخش مطالعه فرمایید " شرایط حمل رایگان "

4- آیا قیمت های محصولات در پیتار ، نسبت به بازار ارزان تر است ؟

به طور کلی سیاست قیمت گذاری در پیتار مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به مصرف کننده می باشد  ، قیمت های محصولات شرکتی بر اساس لیست قیمت مصوب شرکت تولید کننده بوده و اساسا با توجه به خدمات و تخفیفات و قیمت های رقابتی ،  فروشگاه پیتار را بهترین گزینه برای یک خرید آسان و مطمن در تمام کشور تبدیل کرده است .

 

 

خدمات : پیتار

1- کالاهایی که نیاز به نصب دارد، مونتاژ آن بر عهده چه کسی است ؟

به طور کلی وظیفه نصب ویا هزینه آن بر عهده مشتری می باشد ، اما به منظور رفاه حال مشتریان و خدمات فروش پیتار  ، کالاهایی که نیاز به نصب داشته باشند به صورت رایگان در زمان تحویل سفارش نصب می شوند که این خدمت ویژه شهر تهران می باشد .

2-روز و ساعت تحویل سفارش به چه شکل اطلاع رسانی می شود ؟

به طور کلی سفارشات ، قبل از تاریخ تحویل آنها از طرف پیتار جهت هماهنگی روز و ساعت تقریبی تحویل تماس گرفته می شود .

3-اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده بودم مغایرت داشت چکار بکنم ؟ 

تمام تلاش تیم پیتار بر ارسال دقیق و بدون کوچکترین مشکل و رضایت مشتریان گرامی می باشد ولی در صورت بروز چنین مشکلی سریعا با واحد فروش تماس بگیرید تا نسبت به رفع آن اقدام شود .

4-آیا امکان بازدید حضوری از محصولات سایت و یا دریافت حضوری سفارش از پیتار  امکان دارد ؟

به دلیل ماهیت آنلاین کار پیتار چنین امکانی وجود ندارد و اگر چه تمام اطلاعات مربوط به محصولات و خرید به طور کامل شرح داده شده است وامکان یک خرید آگاهانه را فراهم آورده ایم

 

 

خانه ای که همیشه می خواستید بسازید!